Email Marketing for Hoteller og Restauranter

Dette er en af ​​de mest effektive internetmarketingteknikker, der anvendes i dag. Det er fantastisk at holde kontakten med dine nuværende kunder og kunder også. Det kan også bruges til at øge forretningen og fylde værelser eller tabeller, når du har brug for det.

Trin 1 – Byg din liste. Det er sandsynligt, at du beder dine kunder om deres oplysninger, du bør altid være sikker på at bede dem om deres email adresse også. Når du først bygger en liste, vil det være nemt at kommunikere med mennesker, når du har brug for det. Du kan fortælle dem, at visse tilbud og tilbud kun sendes via e-mail for at gøre dem mere modtagelige til at aflevere deres adresse. Og ærligt, det burde være sandt.

Trin 2 – Design et indholds- og markedsføringsstrategi. Det er meget vigtigt, at du kun sender lejlighedsvise salgsmeddelelser lejlighedsvis, folk er trætte af at blive solgt til hele tiden, og du skal sende indholdsbaserede e-mails meget oftere. Du kan altid tilføje et lille salgsmateriale til indholdsbaserede e-mails, men kun når det er relevant for den besked, du sender.

For eksempel kan du skrive en email om en bestemt festival, der opstår i din by og nævne, hvor tæt dit hotel er på alle handlinger. Eller for en ren salgs-email kan du medtage et tilbud om en gratis forretter med hvert måltid. I slutningen af ​​dagen vil folk bestille meget mere end en app, plus hvis du gør dit job korrekt, vil de være tilbage.

Trin 3 – Vedligehold en tidsplan, men overdriv ikke det. Send om en email hver uge, og folk vil generelt ikke have noget imod det. Hvis du ender med at sende to, tre eller fire hver uge bliver folk irriteret, især hvis de føler, at indholdet ikke er værdifuldt eller spammy.

Trin 4 – Nyd et langsigtet forhold til nye og loyale kunder!

Save